Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

House Hunting!

Last Saturday 26/06/10,
Buga pegi tgk rumah kt bukit pandan. The way he picture it mcm sesuai sgt nk pilih umh ni.Sewanya pn tak mahal plus semi furnish.In the master bedroom ada aircond and both bathroom ada water heater! I was so excited to hear it.

Last Sunday 27/06/10,
Supposed to survey the house but need to cancel due to he was so tired.Apa lg aku kuar gi pyramid with my sis, kak ayu and nurul.Tiba2 alfie and wak pn join sekali. Tgk wyg cite knight and day. Yg aku nk tgk sgt is the pelakon Tom Cruise. Cite tu aku rate 7/10 je la. Now sket je lg eclipse nk kuar kt wyg.

On Monday 28/06/10,
Aku da mmg buat appointment nk jmp shamnina (my makeup artist) and abg ray ( pelamin and deco).so pg tu patut gi jmp dorang tibe2 kwn ayah dr mlk smp.kena layan mereka dulu.rupanya diaorg ada tanye 'eh kata anak nk kawin (since 2007) nape lama sgt ni?' huhuhu Nasib bole bg jawapan 'oh lg 3bln je anak saye nk kawin' hahahahha.Dpt jmp k nine (panggilan utk shamnina) dia da tunjuk 3 jenis kain silver yg dia beli mgu lepas kt jakarta.Im like wow! Da la dia pegi jakarta blk hari je.Aku da nk terlepas ckp nk cancel makeup for ipoh.Mak aku tahan suh cakap nanti je.Aku telan balik ayat yg telah kususun.Sambil melayan citer pasal design baju,dia cite yg da ada org nk amik dia on 9/10/10 sbb kan da janji dgn aku dia pn cancel job tu.Aku telan air liur.Aaaaaaaaaa mmg tak la aku nk cancel dia.Job yg dia cancel tu utk makeup anak pengasas produk natasya yg nk kawin dgn jimmy shanley and suhaila (nama sama dgn bakal kakak iparku).Job tu utk makeup di Sg petani.Rupanya dia gi jakarta pn dgn datin muniroh ni.Aku search internet tader lg yg tahu date celebrity nk kawin.Aku da tahu and aku tak sangka k nina sanggup tolak job tu. hehehe sukerrrrrrrrrrr ;) Baju utk both side and make up da setellllllllll !! Aku nk kena survey kasut utk hari sanding nanti.Ptg pulak gi beli kain utk my family. Da setel jugak.Tgl nk tempah je.Yeay!!!!

On Tuesday 29/06/10,
Arini gi tgk umh yg buga da gi tgk.Puas hati dgn keadaan rumah tu.Bersih gak org yg lepas sewa tu tinggalkan.Harap sgt rumah ni jd rumah ku sementara nk cari rumah utk dibeli.Rumah ni ada 2 bilik je sepatutnya.Rupanya owner da buat partition jd 3 bilik.Amik space hall utk bilik yg ketiga tu.Nak cari rumah teres tak mampu.Amik je la condo ni dulu.Even aku tau confirm susah sedara mara nk dtg.huhu Meja mkn utk 4 org da siap ada.Warna kerusi pn hijau hahah.Dapur umh mak aku pn hijauuu huhuu Buga tanye aku.Setuju tak nk amik umh ni.Aku terus ckp ok.

Today,
Pepagi dpt call dr buga tanye aku buat apa.Lepas msg ckp da smp ofis.Buga called.Rupanye dia otw blk ipohhhh.Heh.Baliknya esok.Reason nk blk sbb nk amik duit rumah sewa.Im like erk da terus confirm ke?tak nk tgk umh lain ke? Itu sume persoalan didlm hati yg tak dpt kuluahkan.Dia ckp nk masuk rumah ASAP.Meaning bulan depan terus nk masuk.Wahhhhhhhhh! terus dlm kepala imagine macam2.Reti ke aku nk hias umh aku cantik2 hahahaha tibe2 tak confident.Warna dinding dlm rumah tu abeh kena chat kuning hahahahah pening gak aku.Ptg ni dpt gi karaoke bersama kwn kwn.Heeeeeee da lama tak karok.Suara mmg tak sedap pn tp belasah je laaa! huhu

0 comments: